Mijn eerste reisblog.. Bruissende Marakkesh - Reisverslagen van Ava Salome - WaarBenJij.nu Mijn eerste reisblog.. Bruissende Marakkesh - Reisverslagen van Ava Salome - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reisblog.. Bruissende Marakkesh

Als een spons geobsedeerd in de magie van Marrakesh!

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2014

Marrakesh dag 1-4
Ava

Hoi hoi, Mijn naam is Ava Salome, vindt het leuk om te reizen en kom graag op verschillende plekken. Ben in middels al in Kenia/Tanzania, Macedonie, Italie/Venetie, Turkije (cappadocie) en Curacao geweest. Maar dit word mijn eerste blog waar ik jullie meeneemt naar het bruisende Marrakesh/Marocco!

Actief sinds 22 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3904

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 18 Juli 2014

Zuid-Bali, Kuta

07 Januari 2014 - 11 Januari 2014

Mijn eerste reisblog.. Bruissende Marakkesh

Landen bezocht: